Keresőoptimalizálásról

Milyen technikák vannak?
Keresőoptimalizálásról

Általában ügyfeleink többségének az a követelménye felénk, hogy ha elkészítjük a honlapjukat és azt feltöltjük az internetre, akkor az másnap a Google találati lista első oldal 1-5 találatai között legyen. Szerintünk ez jogos igény, hiszen a honlap ne csak kidobott pénz legyen, hanem termeljen is és ha lehet ne csak a ráköltött árát hozza vissza…

Mégis hogy lehetséges ennek a kivitelezése és erre milyen technikák vannak?

Keresőoptimalizálás és a Google Adwords kampány

Ha a honlapnak szinte azonnal megtalálhatónak kell lenni a Google találati lista első oldal 1-5 oldalán, akkor egyértelmű, hogy a Google Adwords kampányt javasoljuk.

Miért?
– Mert célközönséget és releváns látogatókat hoz weboldalára.
– Mert előre feltöltött egyenlegéből csak akkor kerül levonásra ha kattintanak a hirdetésre és megérkezik a látogató a weboldalára.
– Csak annyit költ amennyit szeretne, így nem érheti meglepetés.
– Könnyedén licitálhat az előnyösebb helyekért.

Működése:
1. Google Adwords fiók létrehozása.
3. Hirdetési szövegek megírása és a hozzá kapcsolódó kulcsszavak megadása. Ez a későbbiekben is bővíthető.
4. Egyéb beállítások megadása. Hirdetési időszakok megadása, mely eszközökön jelenjen meg…
5. Kattintási költségek meghatározása. Napi hirdetési összeg és kulcsszavankénti összegek megadása. Ez lehet automatikus vagy kézi ajánlattétel.
6. Ha elindult a kampány, akkor folyamatos ellenőrzés, analitika, módosítások és finomítások.

Keresőoptimalizálás és a linképítés

A linképítés célja, hogy az adott weboldalra minél több és erősebb külső hivatkozás (linkelés) mutasson, ezáltal a weboldal Page Rank értéke magasabb legyen. Fontosak a megbízható minőségi linkek. A linképítésnek folyamatosnak kell lennie, de ennek a technikának az eredménye mindenképpen időhöz kötött.

Ha az ügyfél holnapi, tehát szinte azonnali Google első oldali megjelenést szeretne erős kulcsszavakra, nem igazán hatékony technika.
Ennek az eredményességéhez mindenképpen idő kell.